2. Anapus suši

Sveiki veganiški patiekalai pas prekiautoją joe. Šaldytas / šviežias skyrius

Porų ir lašišos sriuba Juodųjų pupelių-kanapių baltymų pyragaičiai iš naujo galutinio maisto gaminimo su supermaistu vadovo Ali a Fleming ~ Praėjo keleri metai, kai pirmą kartą užklydau į šefė Julie Morri vetainę, ir turiu tik vieną dalyką pa akyti apie jo naują kulinarijo knygą, upermai to virtuvė Julie yr Turinys Alisa Fleming ~ Praėjo keleri metai, kai pirmą kartą užklydau į šefės Sveiki veganiški patiekalai pas prekiautoją joe Morris svetainę, ir turiu tik vieną dalyką pasakyti apie jos naują kulinarijos knygą, Supermaisto virtuvė Julie yra nuostabi natūralaus maisto virėja iš Los Andželo, kur ji taip pat dirba kaip rašytoja, pedagogė ir profesionali receptų kūrėja, propaguojanti sveiką augalinį maistą ir supermaistą, kad būtų užtikrinta optimali sveikata.

Supermaisto virtuvė: gaminimas iš nuostabiausių gamtos maisto produktų yra užpildytas daugiau nei viliojančių receptų, kuriuose yra daug maistingų nepaprastų ingredientų. Nuo mažų chia sėklų iki riešutus primenančių sacha inchi, nuo auksuogių uogų iki goji uogų, nuo maka miltelių iki kakavos Juodųjų pupelių-kanapių baltymų patiekalai Šis receptas perspausdintas su šefės Julie Morris leidimais ir yra iš jos kulinarijos knygos, Supermaisto virtuvė: gaminimas iš nuostabiausių gamtos maisto produktų.

1. Žvakė 79

Šis receptas yra veganas, be pieno, be kiaušinių, be glitimo, be riešutų, be sojos ir be cukraus. Šie pyragaičiai yra supakuoti su aukščiausios kokybės baltymais, nepakeičiamomis riebalų rūgštimis, geležimi, kalciu, ląsteliena ir mikroelementais ir nė trupučio neprisidės prie širdies ligų ar diabeto, kaip gyvulinės kilmės mėsainiai.

sveiki veganiški patiekalai pas prekiautoją joe

Puikiai suderinti prieskoniai švenčia tris augalinius baltymų šaltinius: juodąsias pupeles, kanapių sėklas ir kvinoją. Suberkite svogūną ir česnaką ir kepkite, kol svogūnas pradės skaidrėti, apie minutes.

Pirma, pikantiški patiekalai:

Įpilkite aitriosios paprikos ir toliau kepkite, kol daržovės suminkštės - apie 5 minutes. Sumažinkite ugnį iki minimumo ir įpilkite juodųjų pupelių, kanapių sėklų, saulėje džiovintų pomidorų, jūros druskos, paprikos, čipoto ir kajeno.

Virkite, nuolat maišydami, dar minutes. Nukelkite nuo ugnies ir perkelkite į didelį dubenį. Į mišinį įpilkite miso pastos.

Populiarus pagal temą

Naudokite šakės galą, kad sumaišytumėte pupeles ir miso, iš dalies sutrinkite pupeles. Įmaišykite virtus rudus ryžius ir kvinoos dribsnius. Kai jis atvės, kad jį būtų galima laikyti, švariomis rankomis sumaišykite mišinį, kad susidarytų tankus pagrindas.

sveiki veganiški patiekalai pas prekiautoją joe

Įdėkite 30 minučių į šaldytuvą, uždengtą, kad kvinojos dribsniai išbrinktų ir sugertų drėgmės perteklių. Iš mišinio suformuokite pyragus.

sveiki veganiški patiekalai pas prekiautoją joe

Įkaitinkite nedidelį kiekį kokosų aliejaus nelipnioje keptuvėje ant vidutinės ugnies. Kai keptuvė įkaista, suberkite pyragus. Kepkite apie minutes iš kiekvienos pusės arba kol paruduos.

  1. Specialios dietos pastabos: šokolado gabalėlių bananų duona Bananų duona gali atrodyti įprasta, tačiau šis natūraliai be pieno pagamintas receptas turi papildomų bruožų, dėl kurių tai yra atostogų vertas malonumas.
  2. Šūdas, tai rojus visiems, kurie mėgsta maistą.
  3. Galimos akcijų pasirinkimo sandoriai
  4. Forex emporia darbo valandos
  5. Ib brokerio pasirinkimai
  6. Galutinis geriausių veganiškų produktų sąrašas „Trader Joe's“ - Gyvenimo Būdas
  7. Šokolado gabalėlių bananų duona, praturtinta kepyklos stiliaus indulgencija - Maistas -
  8. Slankiojo vidurkio ir bollinger juostos Kaip naudoti Bolingerio juostas, prekiaujant tendencingoje rinkoje ir kaip — kai rinka juda šonu.

Patiekimo pasiūlymai: derinkite su mėsainių mėsainių bandelėmis, avokadu, pomidorais, svogūnais ir daigais. Super maisto patarimas: nesūdytų pupelių naudojimas receptuose leidžia maksimaliai kontroliuoti druskos kiekį. Jei naudojate sūdytas pupeles, palaukite, kol pasibaigs receptas, kad pridėtumėte druskos, tada naudokite pagal skonį.

Alisa taip pat yra laisvai samdoma rašytoja kelioms publikacijoms, daugiausia dėmesio skirdama įvairių tipų specialių dietų receptų kūrimui.